پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250868
پايان کاپيتان تيم ملي واليبال؛ جاخالي آخر شماره ۴/ معروف: کسي حوصله نداشت پايان قصه‌ام را بخواند
تاریخ انتشار : 1400/05/13 09:16:59
نمایش : 1357
پس از ناکامي تيم ملي در المپيک توکيو، سعيد معروف از تيم ملي واليبال خداحافظي کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم ملي واليبال ايران پس از شکست مقابل ژاپن از صعود به مرحله حذفي بازماند تا به عنوان نهمي مشترک از بازي‌هاي المپيک توکيو بسنده کند.
 
پيش از آغاز بازي‌هاي المپيک، موضوع خداحافظي سعيد معروف از تيم ملي بارها عنوان شد.
 
کاپيتان تيم ملي پس از حذف از بازي‌هاي المپيک با انتشار پيامي در صفحه شخصي اش به صورت تلويحي از تيم ملي خداحافظي کرد و ناگفته‌هايش را به زمان بعد موکول کرد.
 
سعيد معروف در متن منتشر شده گفت: بسيار تلاش کردم که در پايان قصه بتوانم زير اين پست حرفهاي دلم را بزنم ولي آنقدر زياد بوده شايد کسي حوصله نمي‌کرد بخواند.
 
اين صفحه تنها جايي است که تا الان حرفهايم را در آن زده و خواهم زد. قطعاً به احترام همه دوستداران واليبال و بنده حقير در اولين فرصت سوالات همه را جواب خواهم داد و حتماً سعي خواهم کرد که مثل هميشه کاملاً شفاف و واضح صحبت کنم. البته بيشتر در جهت قدرداني از زحمات علاقه منداني خواهد بود که در اين چند سال فعاليت ورزشي ام لطفشان شامل حالم بوده، هر چند دوست داشتم که در سکوت از واليبال خداحافظي کنم اما زمان خوبي براي صحبت بود.
 
به زودي شما را خواهم ديد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html